Service Manager

Van de Oscars tot de Olympische Spelen, bij ons is het altijd showtime. Hier hoef je geen saaie dagen te verwachten. Wij staan altijd klaar om er een echt spektakel van te maken. Onze opdrachtgevers verwachten immers niet anders. Ze rekenen op ons om de grootste evenementen ter wereld te produceren en zichtbaar te maken voor een wereldwijd publiek

Samen met meer dan 4.500 mensen ondersteunen wij producties in meer dan 65 landen, op alle 7 continenten. Je hoeft dus niet te verwachten dat je bij ons altijd op dezelfde plek zit.

Service Manager

Door het succes en de groei van ons bedrijf is er een vacature ontstaan voor een Service Manager. Ben jij toe aan de volgende stap in je carrière? Dan bieden wij een mooie kans!

De uitdaging

Als Service Manager bij NEP ga je aan de slag op de afdeling Service & Procesmanagement. Deze afdeling draagt zorg voor het continu onderhouden en verbeteren van de dienstverlening door middel van het maken van afspraken over, het monitoren van en het rapporteren over de prestaties van de organisatie. De IT Serviceorganisatie van NEP werkt volgens de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) methodiek om ervoor te zorgen dat NEP een hoogwaardige dienstverlening kan leveren met een constante kwaliteit.

Als Service Manager bedien je de grootzakelijke klanten van NEP en zorg je ervoor dat zij meer dan tevreden zijn over de diensten die wij leveren. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering, monitoring en verbetering van de geleverde dienstverlening. Daarbij zorg je dat de afgesproken Service Levels gegarandeerd worden en een hoogwaardige dienstverlening met een constante kwaliteit geleverd kan worden. Daarnaast draag je ervoor zorg dat de service rapportages worden uitgestuurd en heb je regelmatig service reviews met onze klanten. Je bewaakt beheerprocessen en initieert verbetervoorstellen om de service te verbeteren. Ook het schrijven van SLA’s behoort tot jouw takenpakket. Deze vertaal je naar praktische oplossingen, zowel intern als extern.

Ben jij:

…in staat je collega’s te inspireren om vanuit een service gedachte te werk te gaan? …iemand met een hands-on mentaliteit die in staat is mee te helpen de afdeling service management naar een hoger niveau te tillen?  ..Een kei in het opbouwen en onderhouden van relaties?

Daarnaast:

Wat kun je verwachten

Wij bieden een leerzame, afwisselende baan in een open en collegiale werksfeer. Je werkt in een enthousiast en gepassioneerd team en wordt goed opgeleid en begeleid tijdens je inwerkperiode. Humor en plezier staan centraal in het werk. Je krijgt alle kansen je verder te ontwikkelen, te specialiseren of door te groeien, sterker nog: dit stimuleren we zelfs! Uiteraard bieden we een marktconform salaris en arbeidsvoorwaarden

Interesse?

Durf jij je aan te sluiten bij onze familie? Ben jij net zo gedreven, vol passie en met focus op technische innovatie? Wil jij ook dat geen enkele dag er hetzelfde uitziet als de dag er voor? Stuur dan je CV met een naar werkenbij@nepgroup.com en zet je schrap.

Share