Change & Problem Manager (ITIL Proces Manager)

Van de Oscars tot de Olympische Spelen, bij ons is het altijd showtime. Hier hoef je geen saaie dagen te verwachten. Wij staan altijd klaar om er een echt spektakel van te maken. Onze opdrachtgevers verwachten immers niet anders. Ze rekenen op ons om de grootste evenementen ter wereld te produceren en zichtbaar te maken voor een wereldwijd publiek

Samen met meer dan 4.500 mensen ondersteunen wij producties in meer dan 65 landen, op alle 7 continenten. Je hoeft dus niet te verwachten dat je bij ons altijd op dezelfde plek zit.

Change & Problem Manager (ITIL Proces Manager)

Ben jij het brein en de motor achter verandering en controle en zorg jij ervoor dat veranderingen soepel verlopen? Lopen wij dankzij jouw oplettendheid continu een stap voor op de werkelijkheid? Wij hebben een bureau klaarstaan voor een ITIL Procesmanager met frisse ideeën en energie die ons op een pragmatische manier verder kan helpen ontwikkelen hierin.

De uitdaging

NEP is een dynamische organisatie die hard aan het groeien is. Met de groei van het bedrijf komt de noodzakelijke groei in structuur, controle en bijsturing.

De primaire focus ligt op het professionaliseren en ondersteunen van de focusgebieden Change & Problem Management. NEP werkt hiervoor met een stevig maar flexibel proces ingericht conform ITIL standaarden. Daarom zoeken we een proactieve, hands on change & problem manager die ook van een strategische uitdaging houd en de stap naar ITIL proces manager wil maken en verdere professionalisering en uitbreiding van de ITIL processen (capacity, continuity, availability) en/of internationale samenwerking hierop wil verstevigen. Vanuit je rol ben je verantwoordelijk voor het bewaken en het creëren van draagvlak voor het uitvoeren van processen volgens ITIL richtlijnen.

Deze rol valt in het Service & Proces management team binnen de NEP TECH organisatie, daarin ga je samenwerken met de huidige procesmanager en service managers om gezamenlijk voor een zo optimale dienstverlening en klantbeleving te zorgen.

Je werkt nauw samen met de technisch verantwoordelijken binnen NEP. Je beoordeelt het risico van de proceswijzigingen en bepaalt welke personen er moeten meebeslissen over de uitvoering. Je communiceert de wijzigingen naar de interne organisatie, houdt het overzicht en bepaalt de prioriteit. Tijdens het veranderingstraject bewaak je de voortgang en ben jij het aanspreekpunt voor de stakeholders. Je stakeholders bestaan in deze rol uit management, andere procesmanagers en alle collega’s die werken met of ondersteunen in ontwikkeling, implementatie, beheer en uitvoering van IT processen binnen NEP.

Jij:

Daarnaast

Wat kun je verwachten

Wij bieden een leerzame, afwisselende baan in een open en collegiale werksfeer. Je werkt in een enthousiast en gepassioneerd team en wordt goed opgeleid en begeleid tijdens je inwerkperiode. Humor en plezier staan centraal in het werk. Je krijgt alle kansen je verder te ontwikkelen, te specialiseren of door te groeien, sterker nog: dit stimuleren we zelfs! Uiteraard bieden we een marktconform salaris en arbeidsvoorwaarden

 

Share