Nieuws & Blogs

NEP op de NAB Show 2018

9 april 2018Hilversum – NAB: National Association of Broadcasters. Ook wel ‘de stem van de landelijke radio- en televisieomroepen’. Als belangrijkste brancheorganisatie voor omroepen bevordert NAB de belangen van haar leden, verbetert zij de kwaliteit en winstgevendheid van broadcasting en moedigt inhoudelijke en technologische innovatie aan. NAB zet de schijnwerpers op de belangrijke en unieke manieren waarop zenders hun community kunnen (be)dienen.

Daarop haken wij uiteraard graag aan. Niet alleen door aanwezig te zijn met, wederom, een grote stand (South hall, booth SU3714) en een enthousiast team. Of door iedere dag, de hele dag door, demo’s te geven van onze meest innovatieve Media Solutions: van augmented reality tot premium playout en van cloud-based asset management tot remote commentary…maar ook om onze  glass to glass workflow nog meer onder de aandacht te brengen.

Wat is glass to glass?

Glass to glass is eigenlijk de kroon op ons werk, een samenvatting van al onze expertises. We verbonden namelijk onze verrijkende infrastructuur, faciliteiten, services en mensen in één totale, toekomstbestendige oplossing. Van cameralens tot device van de kijker thuis, gebruikmakend van de meest geavanceerde technologie en slimste specialisten. Wij bouwden een naadloos integreerbare workflow om tegemoet te komen aan de wensen en eisen van het huidige (media)landschap en onze opdrachtgevers, om synergie te zoeken.

Benieuwd geworden naar deze, of andere producten? Maak een info.nl@nepgroup.com of kom langs!

Share