Glass to glass op NAB2017
Hilversum, 21 april 2017NAB: National Association of Broadcasters. Ook wel ‘de stem van de landelijke radio- en televisieomroepen’. Als belangrijkste brancheorganisatie voor omroepen bevordert NAB de belangen van haar leden, verbetert zij de kwaliteit en winstgevendheid van broadcasting en moedigt inhoudelijke en technologische innovatie aan. NAB zet de schijnwerpers op de belangrijke en unieke manieren waarop zenders hun community kunnen (be)dienen.
Daarop haken wij uiteraard graag aan. Niet alleen door aanwezig te zijn met, wederom, een grote stand (South hall, booth SU3714) en een enthousiast team. Of door iedere dag, de hele dag door, demo’s te geven van onze producten en diensten: van Augmented Reality tot Premium playout, van OTT/streaming tot de reality container en van cloud-based asset management tot rigged sets…
… maar ook om onze nieuwste workflow te introduceren: glass to glass.
Wat is glass to glass?
Glass to glass is eigenlijk de kroon op ons werk, een samenvatting van al onze expertises. We verbonden namelijk onze verrijkende infrastructuur, faciliteiten, services en mensen in één totale, toekomstbestendige oplossing. Van cameralens tot device van de kijker thuis, gebruikmakend van de meest geavanceerde technologie en slimste specialisten. Wij bouwden een naadloos integreerbare workflow om tegemoet te komen aan de wensen en eisen van het huidige (media)landschap en onze opdrachtgevers, om synergie te zoeken.
Benieuwd geworden naar deze, of andere producten? Maak een afspraak of kom langs!